אנחנו מתחילות את השנה כשהמלחמה עדיין נמשכת וכל יום הוא אתגר.
בשנה האחרונה פגשתי הרבה עצמאיות שפשוט הלכו לאיבוד,
תכלס, איך אפשר שלא.
שמעתי מנשים מדהימות משפטים שהיו יכולים מצחיקים,
אם הם לא היו עצובים:
"אני המנכ"לית של העסק שלי, אבל הבנק שלי לא קיבל את המידע הזה"
"אני מומחית בלייעץ לאחרים, אבל לעצמי? אני לקוחה קשה מאוד"
"יש לי תוכנית עסקית נהדרת בראש, אבל היא מתעקשת להישאר שם"
הטעות הכי גדולה שעצמאיות עושות
ואני מכירה את זה ממאות לקוחות שליוויתי,
היא לחשוב שתוכנית עסקית היא רק רשימת משימות או מטרות שצריך לסמן עליהן וי.
ויש טעות חמורה יותר-
להאמין שאם כבר הבלאגן חוגג מסביב, מה כבר יעזור לי לתכנן?
זה בכלל לא בידיים שלי.
אנחנו כל כך עסוקות בשוטף, שאנחנו שוכחות את החלק הכי חשוב:
החיבור בין החלומות שלנו לבין הפעולות היומיומיות שלנו.
מה שחסר לנו הוא לא יותר משימות או רעיונות,
אלא כלי שמחבר בין כל מה שאנחנו יודעות לעשות למה שאנחנו באמת צריכות לעשות –
כלי שיעזור לנו להבין איך להפוך את החלום שלנו למציאות בצורה שמרגישה נכונה ומתאימה לנו,
בלי להתאכזב כל פעם מחדש.
עכשיו תעצמי עיניים ותדמייני את זה
(כן כן, תעצמי עיניים)
את מתעוררת לבוקר חדש, מלאה באנרגיה והתלהבות.
את יודעת בדיוק מה את הולכת לעשות היום, כדי להתקדם לעבר החלומות שלך.
יש לך תוכנית ברורה שמובילה אותך
ואת חוגגת כל הישג קטן כגדול,
עם ניצותות של אושר וגאווה בעצמך.
ויש לך הרבה על מה להיות גאה.
למרות כל מה שאת עוד סוחבת מהשנה האחרונה,
את מתחילה מחדש.
מתחילה מחדש בגרסה החזקה והמבריקה ביותר של עצמך.
זוהי אכן שנת ההגשמה שלך.
מה את מקבלת בקורס?
זימונים לשנת ההגשמה
לפני הכל נאסוף לא מעט נתונים עסקיים מהשנה שחלפה, ננתח אותם, נסיק מסקנות. ומשם נוכל להבין מה באמת את רוצה לזמן לך לשנה החדשה
אקסל לתוכנית פעולה
ניצור לעצמנו שליטה וביטחון כי אנחנו יכולות לשלוט על הכיוון העסקי שלנו, בלי להיות תלויה במזל או בנסיבות חיצוניות.
משפך שיווקי שעובד
אחד הדברים שמשפיעים בצורה הכי משמעותית על הגידול שלנו בהכנסות ובמספר הלקוחות שלנו, הוא בניית המשפך השיווקי. נבין ביחד איך עושים את המשפך הופך לקוחות מתעניינים למשלמים.
תוכנית שיווקית מעשית
הגיע הזמן להפסיק עם שיווק במחתרת, והגיע הזמן לתת לאור שלך להאיר בעולם.
נלמד איך בונית תוכנית שיווקית, שבאמת תוכלי להתמיד בה ולהגיע לתחושת הגשמה.
פריסה שנתית
הדבר הכי חשוב הוא התפיסה שלך כמנכ"לית ולכן נבנה פריסה שנתית, שתיצור לנו תוכנית ברורה.
נדע מה לעשות בכל חודש וחודש, כדי להגיע ליעדים, מה שיביא לבהירות איך להשיג את המטרות שלנו.
תוכנית גיבוי לתוכנית
במציאות שלנו, הכל יכול לקרות וכבר קרה. ולכן לא מספיק לבנות תוכנית עסקית, צריך לדעת מה לעשות במקרה של משבר משמעותי לא מתוכנן.
בישראל כל עסק צריך תוכנית מגירה טובה, לימים של חוסר וודאות .