העסק שלי נולד במהלך קורס מנחי קבוצות שהשתתפתי בו.
המנחה שאלה למה אני כל הזמן מפריעה לה? היא אמרה שאני אמורה להיות מאושרת ושמחה, יום אחרי שנחתי מברזיל.
עצרתי לחשוב עם עצמי למה אני באמת מפריעה לה? הרי באמת חזרתי שמחה ומאושרת.
אבל התשובה הייתה פשוטה, היא לא יישמה את מה שהיא לימדה.
ואני? אני רציתי לעשות מה שהיא עושה, להדריך אנשי מקצוע בעצמי.
אז ביקשתי יפה סליחה, לא הוצאתי מילה נוספת לאורך כל הקורס וקיבלתי החלטה. פתחתי מחברת וכתבתי "העסק של עדי".
מפה לשם עברו שבע שנים בהן אני עצמאית, מתמקצעת בעולם העסקים והארגונים יום יום, בשטח כיועצת עסקית וארגונית.
בעצם, זה מה שאני עושה מאז ומתמיד.
בעולם העסקים התאהבתי, כשהייתי מנהלת הדרכה של האגף העסקי בבזק בינלאומי.
משם הייתה לי הזכות להרצות באקדמיה קורסי ניהול עסקי וללוות מאות עסקים,
החל מהמכולת השכונתית ועד ארגונים כמו אשת טורס, בזק בינלאומי, כללית ועוד רבים וטובים.
ייעוץ עסקי זה מקצוע מדהים, אבל לא מספיק לדעת תיאוריות כדי לעבוד בו בפועל.
הקורס שלנו משלב בין השניים, בין האקדמיה לבין הניסיון והעבודה בשטח.
האושר הכי גדול במקצוע, זה לראות עסקים שליווית, פורסים כנפיים ומצליחים להתפרנס ממה שהם אוהבים,
ולדעת שחלק קטן מזה, זה בזכות הייעוץ שלך!
בתור מישהי שבילתה שעות בקורסים ותארים- תואר ראשון, תואר שני, תעודת אימון אישי, תעודת אימון עסקי ועוד ועוד,
למדתי דבר עיקרי- המקום שלומדים בו הכי הרבה זה השטח. והמורה הכי טוב- מגיע מהשטח.
בשביל זה פיתחנו את הקורס להכשרת יועצים עסקיים, כקורס פרקטי, שמלמד בדיוק מה לעשות בזמן אמת.
וכן, אנחנו מאמינים ששווה לפנות שבוע שלם כדי לרכוש ולתרגל מקצוע שאנחנו חולמים לעבוד בו.
מהו סטינג בתהליך הייעוץ?
האם תפקידו של היועץ הוא באמת לייעץ?
סוגי הלקוחות העסקיים
אתיקה בייעוץ
איך בונים רעיון עסקי מנצח
מודל וולט דיסני
מה זה מיצוב, מיתוג וכל השאר?
איך מגדירים קהל יעד נכון ומשלם?
איך הופכים לשונה וייחודי בנוף?
סקר מתחרים ושוק
ניתוח swot
חיבור בין קהל היעד לרעיון העסקי
הכלכלה ההתנהגותית שגורמת לנו לקנות
איך יוצרים סל שירותים ומוצרים שעובד בשבילנו?
האם כל עסק יכול לשלב בין מוצרים לשירותים?
הגדרת יעדים ומטרות
מודל SMART להגדרת מטרות אישיות ועסקיות
איך בונים את מפת הדרכים אל היעד?
מה למכור, מתי וכמה?
שיווק זה סוד הקסם
איך לגרום לקהל היעד להכיר אותך
איך מייצרים קהילה שקונה?
לשווק זה מעולה- אבל איך מוכרים ללקוח?
איך מייצרים שיתופי פעולה?
כמה כסף נטוורקינג באמת יכול להביא?
הפניות וכל מה שבניהן
איך לוקחים את כל מה שלמדנו והופכים את זה לתוכנית עסקית, כזו שלא שוכבת בשום מגירה, אלא פתוחה באקסל, ומביאה כסף לבעל העסק כל יום מחדש
איך מנהלים את הזמן בעסקים של ONE MAN SHOW?
מודל דחוף - חשוב
פארטו האיטלקי והקשר שלו לניהול זמן
ניהול יומן דיגיטלי
איך מגיעים לעבוד עם ארגונים ועסקים?
הקשר הראשוני עם בעל עסק או ארגון
כתיבת הצעת מחיר שמוכרת
שלב אחרי שלב- איך מתחילים ומסיימים ייעוץ
איך מגייסים ומפטרים לקוח?
האם אנחנו יכולים לבחור לקוחות?
מה עושים בכל מפגש? כלים פרקטיים לייעוץ
איך עובדים עם קלפי תקשורת?
מה היתרון בעבודה עם קלפים?
עשרות תרגילים לשימוש בייעוץ אחד על אחד ובקבוצה
קורס מרוכז בן חמישה ימים רצופים, הבנוי על 48 שעות אקדמאיות.
כל יום הוא שבע שעות משעה 09:00-16:00, פלוס יום תרגול ביום שישי.
עלות הקורס בהרשמה מוקדמת: 3,500 ש"ח בלבד!
לאחר ה-26/02/19, עלות הקורס הינה: 4,500 ש"ח.
ניתן לחלק עד 10 תשלומים ( 350 * 10)
בונוס מיוחד לנרשמים בשווי 420 ש"ח- שלוש ערכות קלפי אימון והדרכה.
אנחנו משדכים לכם בסוף הקורס בעל עסק לסטאז', על מנת שתוכלו לתרגל כל מה שלמדתם.
אנחנו מאמינים, שלפעמים כדאי להשקיע את כל האנרגיה, זמן מצומצם ואיכותי כדי להשיג תוצאות.
אנחנו מאמינים שיש דברים שכדאי לפנות להם את הזמן, במיוחד אם ייעוץ עסקי זה משהו שבוער לכם.
בסיום הקורס והסטאז', יקבלו משתתפי הקורס, תעודה של הכשרה לייעוץ עסק
הקורס מתקיים באשקלון, בין התאריכים ה-10-15/03/19, בין השעות 09:00-16:00
נעים מאוד, אני עדי ממוקה, מנחת קבוצות ויועצת ארגונית, המנכ"לית של ג'ויה.
את חברת ג'ויה הקמתי אחרי מסע מרתק שעברתי. הייעוד שלנו הוא פיתוח ולימוד של כלים פרקטיים שמייצרים תוצאות עבור עסקים וארגונים.
אנחנו מפתחים כלים מקצועיים לאנשי מקצוע ומאמינים שלעסוק במספר תחומים משולבים, שיחד יוצרים דבר חדש, מקנה ערך מוסף אמיתי.
אנחנו מאמינים שעם הכלים הנכונים והליווי המתאים, כל אדם יכול לממש את חלומותיו, האישיים והעסקיים.
לאורך השנים עברו אצלי עשרות יועצים עסקיים, שרצו לא ללכת יחפים, אלא להיות סנדלרים טובים.