איך מודיעים על עליית מחירים

הרבה בעלי עסקים שואלים אותי איך אפשר להעלות מחירים בעסק ולהישאר בחיים.
אז קודם כל אנחנו מדברים על עדכון מחירים ולא העלאת מחירים.

מחירים יכולים לרדת או לעלות וזה נובע מלא מעט סיבות. מצב השוק, התחרות, תנאים משתנים בסביבה העסקית, צורך של בעל העסק למכור כמויות גדולות יותר או צורך של בעל העסק להרוויח יותר.
עדכון מחירים לא בהכרח אומר עליית מחירים, אך על כך נדבר במאמר הזה.

בואו נודה, שלרובינו אין בעיה להוריד את המחירים, אבל לעלות… זה כבר סיפור אחר.

כך או כך, רוב בעלי העסקים שאני מכירה, לא מעדכנים את המחירים שלהם. הם מפחדים. מפחדים שהלקוחות יעזבו אותם.
מפחדים שהלקוחות יכעסו. מפחדים שהלקוחות ילכו למתחרים או שבכלל לא תהיה להם עבודה.

זה פרדוקס, כי ברגע שאתה מעדכן מחירים, בדיוק ההפך קורה. רוב הלקוחות נשארים נאמנים לך ואלה שלא, לפעמים שווה לוותר עליהם, תמורת לקוחות חדשים שמשלמים יותר.
רוב הלקוחות מעריכים את עליית המחיר, כי להבדיל מעליית הקוטג' או הדיור, בעסקים- אם אתה מעלה את המחיר,
כנראה שגם התמורה שהלקוח יקבל תעלה.

אז כל ההדרכה מחכה לכם מחכה לכם ממש כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    עגלת הקניות
    העגלה ריקהחזרו לחנות
    שוברים את הראש איך לעשות יותר כסף?
    המדריך שמכיל עשרות רעיונות איך להגדיל הכנסות בעסק!
    אם בא לכם להגיע הכי רחוק שאפשר
    תשאירו לנו הודעה
    יכולים לתפוס אותי גם ב-