בניית מצגת עסקית

בניית מצגת עסקית מנצחת

בעולם שלנו לא מעט עצמאים ועצמאיות כבר לא עוסקים רק בתחום המקצועי שלהם.

עולם הסדנאות וההרצאות הלך והתפתח בשנים האחרונות, ויותר ויותר עצמאים החלו להעביר את הידע שלהם, כבר לא רק לאנשים בודדים, אלא ממש לקבוצות שלמות.

העניין הוא שלרוב ההרצאות והסדנאות האלה מתקיימות בארגונים הגדולים,

ויש לבעל העסק התלבטות האם כדאי להשקיע במצגת עסקית טובה, אבל לרוב אין לו מושג איך בונים מצגת ומה צריך להיות בה.

אז בואו ונעשה סדר, כי מדובר פה על הרבה מעבר לבנייה של מצגת.

יש כמה חלקים חשובים שכדאי לכם לקחת בחשבון:

המצגת עצמה- המצגת עצמה הוא התוצר הסופי שהלקוח מקבל מאיתנו והוא לרוב מה שהכי מעניין את הלקוח, אבל מעבר לפן הויזואלי שצריך להיות מרשים ויפה, יש עוד כל כך הרבה שלבים חשובים בדרך למצגת מנצחת.

מערך שיעור- יש מרצים שממש צריכים נייר כתוב שבו כתובים שלב שלב מה אמורים להגיד ולעשות בסדנה. זה לא משהו שמתאים לכולם, אבל אם הלקוח צריך, אנחנו נבנה מערך לכל מצגת עסקית.

ועכשיו כשאמרנו מה הם התוצרים הסופיים שהלקוח מקבל, נחזור להתחלה:

פגישת מיקוד- עם מומחה התוכן. אנחנו מומחים בבניית מצגות, אבל כל מרצה מביא איתו את עולם התוכן המקצועי שברצונו להעביר.

ולכן נדרשת לרוב פגישת מיקוד שבה אנחנו צוללים לתוך העולם המקצועי של הלקוח, כדי שנוכל לבנות את ההרצאה כמו שצריך.

פיתוח ופיצוח- הכי קל זה לבנות מצגת יפה, אבל מצגת טובה אמורה להיות הרבה יותר מזה. ולכן אנחנו בשלב הזה אנחנו שואלים את עצמנו שאלות חשובות כמו-

מה המסר המרכזי שהייתי רוצה שהמשתתפים יצאו איתו?

איזה תרגילים או חוויות הייתי רוצה שהמשתתפים יעברו במהלך הסדנה?

איך אני בונה מצגת שתעביר את המסרים המרכזיים שלי ותפיל את הלומדים מהרגליים כשהם יראו אותה?

 

אם אתם בדרך לסדנה או הרצאה חדשה, או שהבנתם שהמצגת הנוכחית שלכם לא עושה לכם טוב,

אנחנו כאן 🙂

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    עגלת הקניות
    העגלה ריקהחזרו לחנות
    שוברים את הראש איך לעשות יותר כסף?
    המדריך שמכיל עשרות רעיונות איך להגדיל הכנסות בעסק!
    אם בא לכם להגיע הכי רחוק שאפשר
    תשאירו לנו הודעה
    יכולים לתפוס אותי גם ב-
    Open chat