סדנאות שירות לקוחות

אחרי שגייסנו את הלקוח, עלינו לדאוג שהוא יישאר שבע רצון. החוכמה הגדולה היא לא רק למכור ללקוח, אלא לשמור עליו מרוצה ולתת לו מענה מלא לכל צרכיו.
שירות לקוחות טוב, מורכב משני דברים מרכזיים: יצירת חווית לקוח חיובית ללקוח יחד עם מיומנויות שירות שיקדמו את השיחה ואת המענה לצרכיו.

סדנאות השירות שלנו:
משירות לקוחות לחוויית לקוח
• נלמד מהי חווית לקוח, מתי היא מתרחשת ולמה כל כך קשה לייצר חוויית לקוח טובה.
• נכיר שלוש חוויות שירות שונות בקרב הלקוח ומהו תהליך הקנייה שהלקוח עובר.
• איך נגרום ללקוח לחוויית שירות וקנייה, שתגרום לו להגדיל את ערך הקנייה שלו ולחזור גם בחופשה הבאה כלקוח חוזר.

מיומנויות שירות
• נלמד מיומנויות שירות, מקדמות שיחה וחווית שירות אחרת וכיצד משלבים אותם בשיחה.
• נכיר את מבנה השיחה האפקטיבי ואיך מתקשרים עם הלקוח בצורה יעילה.
• התמודדות עם לקוחות לא מרוצים, טיפול בהתנגדויות ולקיחת אחריות כחברה, מתן מענה לצורך הלקוח ולא רק לרצון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    עגלת הקניות
    העגלה ריקהחזרו לחנות
    שוברים את הראש איך לעשות יותר כסף?
    המדריך שמכיל עשרות רעיונות איך להגדיל הכנסות בעסק!
    אם בא לכם להגיע הכי רחוק שאפשר
    תשאירו לנו הודעה
    יכולים לתפוס אותי גם ב-
    Open chat