כולנו רוצים לגייס עוד לקוחות חדשים לעסק שלנו. זו עובדה.
העניין הוא שלא מעט מהעסקים שאני פוגשת מתנהגים כמו מדינה מתקדמת מאוד, עם שדה תעופה אחד. בעיר הבירה. וזהו. דמיינו לכם את ארצות הברית, עם שדה תעופה אחד. רק בניו יורק.
אם עצרתם באמת כדי לדמיין את זה, הדבר היחידי שעולה לי לפחות, הוא כמה זה נשמע מגוחך.
מי יטוס לארצות הברית ומשם ייאלץ לנסוע המון שעות בדרכים כדי להגיע למחוז חפצו?!
זה בדיוק אותו הדבר בעסקים שלנו.
אנחנו מפרסמים רק בפייסבוק, רק באתר אינטרנט, רק בנטוורקינג. ערוץ שיווקי אחד בלבד. שדה תעופה אחד ויחיד.
אחר כך אנחנו מתפלאים איך הלו"ז שלנו לא מלא לקוחות, איך אין לנו מספיק פגישות, מספיק משתתפים בסדנאות…
מה הפלא?
ברגע שאנחנו משווקים בערוץ שיווקי אחד ויחיד, אנחנו בעצם אומרים לכל הלקוחות שלנו, שאנחנו מעדיפים את
שדה התעופה שלנו ריק מתיירים, ריק מאנשים ממתינים ליקירים שלהם, ריק מלקוחות.
תמיד כששואלים אותי איפה הכי נכון לשווק? אני עונה שאין תשובה אחת נכונה.
לפחות בארבע ערוצי שיווק, שרלוונטים וטובים לעסק שלי. ומפה לאוזן לא נחשב כמובן.
עוד שאלה ששואלים אותי- איך הופכים לייקים בפייסבוק ללקוחות אמיתיים?
גם לזה יש תשובה פשוטה- להבדיל מהדיוטיפרי, אנשים לא נכנסים לפייסבוק כדי לקנות.
בשביל שהם יקנו, אנחנו צריכים להוציא אותם משם.
הדרך להוציא אותם משם, היא באמצעות מערכת דיוור לעסק הקטן, באמצעות יצירת דפי נחיתה אפקטיביים.
ללמוד איך לגרום ללקוחות הפוטנציאליים לנחות דווקא אצלכם, זו אומנות השיווק.
אני מבינה בשיווק (וגם בשדות תעופה), אבל לא מתיימרת להבין במערכות דיוור ודפי נחיתה. לכן בניתי מדריך בסיסי, בסיסי, בסיסי שילמד אתכם על מערכת דיוור, דפי נחיתה ומה שביניהם.
נחיתה קלה!