אנשי מכירות קיימים בכל ארגון, בין אם זה עסק קטן ובין אם זה חברה גדולה ומבוססת. המכירה מתבצעת על ידי מכירות שטח, מוקדי טלמרקטינג, מכירות פרונטלי ועוד לא מעט דרכים אפשריות.
כל העבודה הקשה של ארגון, צריכה לבוא לידי ביטוי באחוזי הסגירה של אנשי המכירות, אבל לא כולם נולדו אנשי מכירות מיומנים.
יש לא מעט שיטות מכירה, אבל בסופו של דבר לכל ארגון מתאימה שיטה שמתאימה למוצרים ולקהל היעד. מה שבטוח שהיום שבהם היו מוכרים ללקוח בכל מחיר, עברו חלפו ממזמן. היום אנחנו מבינים שכשאנחנו מוכרים ללקוח, אנחנו כבר שמים דגש על השירות שאנחנו נותנים לו, מתוך שאיפה שיישאר בחברה לאורך זמן.
בסדנה נלמד איך יוצרים אמון בקרב הלקוח, כיצד מאתרים את הצורך שלו, מציעים לו את הפתרון המשתלם ביותר עבורו ובסופו של דבר איך סוגרים את העסקה.
מה בסדנה:
• בניית מבנה מכירה מוצלח על כל שלבי השיחה עם הלקוח.
• נלמד ונתרגל מיומנויות מכירה כגון איתור צורך סמוי של הלקוח, שאילת שאלות, יתרונות ותועלות ועוד.
• נכיר לעומק טכניקות סגירת מכירה מסוגים שונים, על מנת לחתור לסגירת עסקה עם הלקוח.
• יצירת מבנה לשיחה.
כל התכנים יותאמו לארגון, לשירות הנמכר ולצורך.