סדנת סגנונות תקשורת לבעלי עסקים

תקשורת זה משהו שאנחנו מתחילים לתרגל מהרגע שאנחנו יוצאים מהבטן, מגיל אפס בעצם.

אז למה בכלל צריך ללמוד סגנונות תקשורת? למה זה חשוב?

לצערנו, ככל שהטכנולוגיה מתקדמת, כך התקשורת שלנו אחד עם השני הולכת ונפגעת.

אנחנו מכירים את זה מהמשפחה, מהעבודה, מניהול העובדים. במקום מילים, יש לנו מדבקות, גיפים, אימוג’ים שאמורים להבהיר לסביבה שלנו מה אנחנו מרגישים. אנחנו שולחים פרחים ולבבות גם לאנשים שהכרנו לפני שנייה, בלי להקדיש לזה חשיבות או משמעות מיוחדת.

האמת היא לכל אדם סגנון ייחודי משלו. לא באופי שלו, אלא בסגנון התקשורת שלו, כלומר בדרך שבא הוא מתקשר. רוב בני האדם מתחלקים לארבעה סגנונות תקשורת שמאפיינים אותו והכרות עם סגנון התקשורת שלנו ושל הסובבים אותנו, יכולה לעזור לנו לשפר משמעותית את מערכות היחסים בנינו לבין הסביבה שלנו.

כבעלי עסקים אנחנו חייבים לדעת להתאים את עצמנו ללקוחות שלנו ולצרכים שלהם. כאשר נדע מהו סגנון התקשורת שלנו ונדע לזהות את הסגנון של הלקוחות שלנו, נוכל לגייס בקלות יתרה לקוחות חדשים ולשמור עליהם שבעי רצון.

מה בסדנה:

– נגלה מהו סגנון התקשורת שלנו.

– נלמד מהם ארבעת סגנונות התקשורת ומה מאפיין כל אחד מהם.

– נתרגל זיהוי של סגנונות תקשורת שונים, באמצעות ניתוח התקשורת של האדם, וואטסאפים, מיילים ועוד.

– נלמד כיצד ניתן להניע כל אדם על סמך ההבנה מהו סגנון התקשורת שלו.

הסדנה מועברת על פי מודל סגנונות התקשורת של יונג- שמדבר על 4 סגנונות תקשורת על פי צבעים- כחול, אדום, ירוק וצהוב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    עגלת הקניות
    העגלה ריקהחזרו לחנות
    שוברים את הראש איך לעשות יותר כסף?
    המדריך שמכיל עשרות רעיונות איך להגדיל הכנסות בעסק!
    אם בא לכם להגיע הכי רחוק שאפשר
    תשאירו לנו הודעה
    יכולים לתפוס אותי גם ב-