סדנת סגנונות תקשורת

האם אנחנו מנהלים את כל העובדים שלנו באותה הצורה?

האם לכל עובד יש צרכים שונים ודרך שונה משלו לתקשר איתנו המנהלים?

סדנת סגנונות תקשורת נולדה מתוך ההבנה שלכל עובד יש סגנון ייחודי משלו.

אחד יכול לשמור לעצמו את הקשיים שלו ואחר יכול לשתף את כל המחלקה במה הוא מרגיש.

עובד אחד נצטרך לדובב ואצל עובד אחר נצטרך להרגיע ולהכיל.

רוב בני האדם ומכאן כמובן שרוב העובדים, מתחלקים לארבעה סגנונות תקשורת שמאפיינים אותם.
הכרות עם סגנון התקשורת שלנו ושל הסובבים אותנו, יכולה לעזור לנו לשפר משמעותית את מערכות היחסים בנינו לבין הסביבה שלנו.

כמנהלים אנחנו חייבים לדעת להתאים את עצמנו ללקוחות שלנו, לעובדים שלנו ולצרכים שלהם.

מה בסדנה:
– נכיר את סגנון התקשורת שלנו ונדע לזהות את הסגנון של העובדים שלנו.

– נוכל לגייס בקלות עובדים חדשים, לדעת איך להניע כל עובד ולשמור עליהם שבעי רצון.

– נוכל לייעל את דרכי התקשורת שלנו עם כל עובד ועובד, בין אם ביום יום או במהלך פ.ע., ישיבות צוות ועוד.

בסדנה נכיר את הסגנון שלנו, נזהה את סגנונות התקשורת של האחר ונלמד כיצד ניתן להניע כל עובד
על סמך ההבנה מהו סגנון התקשורת שלו.

הסדנה מועברת על פי מודל סגנונות התקשורת של יונג- שמדבר על 4 סגנונות תקשורת על פי צבעים-
כחול, אדום, ירוק וצהוב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    עגלת הקניות
    העגלה ריקהחזרו לחנות
    שוברים את הראש איך לעשות יותר כסף?
    המדריך שמכיל עשרות רעיונות איך להגדיל הכנסות בעסק!
    אם בא לכם להגיע הכי רחוק שאפשר
    תשאירו לנו הודעה
    יכולים לתפוס אותי גם ב-